Background Image
Previous Page  7 / 70 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 7 / 70 Next Page
Page Background

6

Waar kan u terecht met een probleem?

1. Bij De Mandel

Hebt u een defect of schade aan uw woning?

Bel naar de technische dienst van

De Mandel: 051/23 35 40.

Onze medewerkers zullen dan uitmaken of het gaat om een herstelling ten laste van de verhuurder of

de huurder. Indien u wilt dat er iets hersteld wordt, dan schrijft u best een aangetekende brief.

Beschrijf uw klacht zo juist mogelijk. Vermeld altijd uw naam en adres. U krijgt een nummer voor uw

klacht. Wilt u later weten hoe ver het staat met uw klacht? Geef dan dit nummer aan De Mandel.

Voor inschrijvingen, dossier in orde brengen, attesten binnenbrengen , ...

Tijdens de openingsuren van De Mandel kan u terecht bij de dienst verhuring. Vanzelfsprekend is de

dienst verhuring elke werkdag telefonisch bereikbaar op het nummer 051 23 35 20. Ook op zitdagen

van De Mandel kan de nodige informatie verschaft worden. De zitdagen staan vermeld op de website

van De Mandel

(www.demandel.be)

of in de jaarlijkse informatiebrochure.

Hebt u klachten over de verwarming of de boiler?

En hebt u een onderhoudscontract voor deze toestellen? Dan kunt u die melden aan de firma die het

onderhoud doet. U vindt de gegevens van de onderhoudsfirma op de sticker die op het toestel

gekleefd is en op de website van De Mandel. De onderhoudsfirma is altijd bereikbaar en belt u binnen

de 48 uur op om een afspraak te maken.

Hebt u sociale klachten?

Maken uw buren te veel lawaai? Of hangen er takken van hun bomen in uw tuin? Of hebt u andere

klachten over uw buren? Praat dan eerst zelf op een rustige manier met hen. Vindt u samen geen

oplossing dan kan u om een bemiddeling vragen: bel naar 051 23 35 31. De Mandel heeft echter

geen politiebevoegdheid. Voor een aantal zaken neemt u best contact met de politie. Hierbij denken

we aan bedreigingen, vernielingen of andere strafbare feiten.

Andere opmerkingen, problemen, klachten?

De Mandel is elke werkdag telefonisch bereikbaar op het nummer 051 23 35 00

2. Bij de nutsmaatschappij of gemeentediensten

Water:

De Watergroep

Infolijn, storingen en defecten: 056/23 17 11

IWVA

(enkel in Pervijze)

Infolijn, storingen en defecten: 058/533 833 of 058/533 830 (wachtdienst)

N

zakboekje De Mandel 2014_Zakboekje de mandel 29/09/14 09:25 Pagina 6