Hulp nodig bij de actualisatie van jouw dossier? Thuiswest staat voor je klaar.

We begrijpen dat de komst van het Centraal Inschrijvingsregister een ingrijpende verandering is voor al onze kandidaat-huurders.

Geen zorgen, als woonmaatschappij staan we klaar om je alle nodige informatie en ondersteuning te bieden voor een vlotte overgang. En dat doen we niet alleen.

Samen met de woondiensten heeft Thuiswest extra loketmomenten ingepland om de actualisatieperiode zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Tijdens deze loketmomenten kan je terecht voor allerhande vragen, waaronder:

  1. De installatie van Itsme
  2. Ondersteuning om je dossier bevestigen via het CIR
  3. Ondersteuning om ontbrekende bewijsstukken toe te voegen aan het CIR

Vind een loketmoment bij jou in de buurt

loketmoment-thuiswest-actualisatie 

Kom langs bij Thuiswest

Bij Thuiswest kan je zonder afspraak terecht:

  • elke dinsdagochtend van 9u tot 12u
  • elke donderdag van 9u tot 12u en van 13u tot 16u.
 

Je kunt ook je vragen over de actualisatie: