Meldpunten

Uit onze ervaring is gebleken dat het leven op een appartementsgebouw best tot in de puntjes georganiseerd wordt. Het is namelijk niet altijd gemakkelijk om samen met de buren de orde in het gebouw te bewaren. Om alles beter te regelen werkt De Mandel met meldpunten. Dit zijn bewoners die verantwoordelijk zijn voor het melden van zaken uit de gemeenschappelijke delen. Op deze manier wil De Mandel chaos inzake meldingen vermijden. Een aanspreekpunt in een appartementsgebouw is zeker geen overbodige luxe en is zowel in het voordeel van de bewoners als van De Mandel. Met de hulp van een meldpunt merken wij dat het samenleven in een appartementsgebouw in vele opzichten verbetert.

Taken van het meldpunt

Het meldpunt neemt de verantwoordelijkheid op zich om meldingen over de gemeenschappelijke delen door te geven aan De Mandel. Het is de bedoeling dat het meldpunt een brug vormt naar De Mandel. Hij/zij verlaagt de drempel voor huurders om problemen aan te kaarten of om suggesties te doen hoe het beter kan. De meldpuntverantwoordelijke houdt een oogje in het zeil en kan kort op de bal spelen bij allerhande problemen die de gemeenschappelijke delen betreffen. Zo hebben zowel De Mandel als de bewoners een aanspreekpunt.  

BELANGRIJK BERICHT VOOR DE KANDIDAAT HUURDERS WIJZIGING IN DE AANPASSING VAN WONINGKEUZE VANAF 1 JULI 2022

Wanneer kan u de woningkeuze aanpassen vanaf 1 juli 2022:

lees meer...

Vanaf 14 maart gaat het onthaal van De Mandel terug open!

Op dinsdagvoormiddag en donderdag is het onthaal open zonder afspraak. 

lees meer...

Project in de kijker

Project in de kijker Project te Langemark, Berkenlaan en Wilgenlaan

De Mandel verkoopt 8 sociale koopwoningen, langs de Berkenlaan en Wilgenlaan te Langemark-Poelkapelle.

Lees meer...