Complimenten en klachten

Tevreden of niet?

De Mandel zet zich in voor goed en betaalbaar wonen. Dit doen wij door onze dienstverlening centraal te stellen en continu te verbeteren. Bent u tevreden, of juist niet; wilt u iets bijdragen? Wij horen dat graag. Zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

Een compliment of tip geven

U bent tevreden met de dienstverlening van De Mandel of een medewerker heeft iets goeds gedaan? Geef dan een compliment. Dat kan via het formulier 'Compliment geven' of per e-mail, naar info@demandel.be. Misschien heeft u een handige tip om onze dienstverlening te verbeteren? Ook hiervoor kunt u het formulier gebruiken of ons een e-mail sturen.
Compliment geven

Een klacht indienen

Bent u toch ergens niet tevreden over en heeft u een klacht? Laat het ons weten. Met een klacht bedoelen wij elke uiting van ontevredenheid over een bewezen dienst, een persoon of product. Het gaat dus over de prestatie of het functioneren van De Mandel en haar medewerkers. U kunt uw klacht melden via het formulier 'Klacht indienen' of per e-mail naar hanne.mistiaen@demandel.be .We proberen uw klacht dan samen op te lossen.
Klacht indienen

Het onthaal van De Mandel blijft open op afspraak.

Het kantoor van De Mandel blijft open. Om aan alle veiligheidsvoorschriften voor onze bezoekers en medewerkers te voldoen, wordt enkel op afspraak gewerkt. 

lees meer...

VANAF 1 JANUARI 2020 VERANDERT DE HUURPRIJSBEREKENING

De Vlaamse overheid verandert vanaf 1 januari 2020 de wetgeving die invloed heeft op de berekening van de huurprijs. De Mandel is verplicht om deze wetswijzigingen toe te passen.

 

lees meer...

Project in de kijker

Project in de kijker Project te Oost-Vleteren H. Deberghstraat

De Mandel realiseert 10 sociale koopwoningen en 10 huuurwoningen vlakbij het centrum van Oost-Vleteren langs de Edmond Devloostraat. Er zijn nog 6 koopwoningen beschikbaar.

Lees meer...