Complimenten en klachten

Tevreden of niet?

De Mandel zet zich in voor goed en betaalbaar wonen. Dit doen wij door onze dienstverlening centraal te stellen en continu te verbeteren. Bent u tevreden, of juist niet; wilt u iets bijdragen? Wij horen dat graag. Zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

Een compliment of tip geven

U bent tevreden met de dienstverlening van De Mandel of een medewerker heeft iets goeds gedaan? Geef dan een compliment. Dat kan via het formulier 'Compliment geven' of per e-mail, naar info@demandel.be. Misschien heeft u een handige tip om onze dienstverlening te verbeteren? Ook hiervoor kunt u het formulier gebruiken of ons een e-mail sturen.
Compliment geven

Een klacht indienen

Bent u toch ergens niet tevreden over en heeft u een klacht? Laat het ons weten. Met een klacht bedoelen wij elke uiting van ontevredenheid over een bewezen dienst, een persoon of product. Het gaat dus over de prestatie of het functioneren van De Mandel en haar medewerkers. U kunt uw klacht melden via het formulier 'Klacht indienen' of per e-mail naar hanne.mistiaen@demandel.be .We proberen uw klacht dan samen op te lossen.
Klacht indienen

BELANGRIJK BERICHT VOOR DE KANDIDAAT HUURDERS WIJZIGING IN DE AANPASSING VAN WONINGKEUZE VANAF 1 JULI 2022

Wanneer kan u de woningkeuze aanpassen vanaf 1 juli 2022:

lees meer...